Få den nå

Smart Decision Support inne hos 110-sentralen i Sør-Trøndelag

Den følelsen det gir når ens hjertebarn i mange år er på plass og redder liv og helse

Appbrukere som ringer inn til 110-sentralen blir umiddelbart synlig, oftest med nøyaktighet ned til 10-30 meter, i kartet. Her med en stor gruppesirkel som operatørene kan bruke til å sortere alle innkommende anrop.

#DenFølelsen når en vet at ens hjertebarn har utgjort en reell forskjell i noens liv, når de trengte hjelp som mest.

110-sentralen-inpost

784Nyhet: Oppgradering av Smart113 til SmartHelp 1.1.0

SmartHelp (frem til nå Smart113) kan med stor glede presentere både en en ny versjon av appen som publikum bruker for å ringe ved kritisk nød, og et nytt navn og ny visuell profil. [caption id="attachment_786" align="alignleft" width="200"] Del med…
Les mer
Alle innlegg
Fortell din historie
Har du allerede brukt Smart113 i en nødsituasjon? Eller har du opplevd en ulykke hvor nødmeldetjenestene brukte lang tid på å finne deg?
Kontakt oss